Zákazník nemá právo na vrácení, opravu či výměnu zboží od prodávajícího, pokud:
Prodávající též nenese odpovědnost za opotřebení způsobené běžným užíváním.
Zákazník má právo na výměnu, opravu či výměnu zakoupeného zboží, které:
Reklamační řád byl zpracován podle §2158 a násl. zák. č. 89/2012 Sb. občanskéhozákoníku, vezněnípozdějšíchpředpisů, zákonač.634/1992Sb., oochraně spotřebitele, a vztahuje se na zboží zakoupené v obchodech společnosti ALL IS COMING s.r.o. a internetový obchod www.naturalselection.cz
Převzetím zboží kupující výslovně souhlasí se záručními podmínkami prodávajícího. Kupující je povinen prohlédnout zboží při jeho převzetí. Kupující je povinen reklamovat vady neprodleně po jejich zjištění. Reklamace nemusí být uznána v plném rozsahu, jestliže zboží bude kupujícím použito i přes jeho vadnost.
Prodávající odpovídá kupujícímu v záruční lhůtě 12 měsíců od převzetí věci kupujícím, za to, že věc při převzetí nemá vady. Pokud se vada vyskytne po uplynutí 12 měsíců od převzetí zboží, musí prokázat kupující, že vada existovala při jeho převzetí. Vadnou věc lze reklamovat ve lhůtě pro uplatnění práva z vadného plnění 24 měsíců od převzetí věci. Lhůta 24 měsíců počíná běžet převzetím zboží a v případě reklamace zboží se nepřerušuje. Lhůta pro uplatnění práva z vadného plnění se nevztahuje na zboží prodávané za nižší cenu - bylali nižší cena pro tuto vadu sjednána, na opotřebení věci způsobené obvyklým užíváním - u použité věci vada odpovídající míře používání nebo opotřebení, na vadu vyplývající z povahy věci.
Prodávající a kupující se dohodli na tom, že reklamace může být uznána za oprávněnou pouze při splnění těchto podmínek:
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Ze zákona ode dne uplatnění reklamace má prodávající maximálně 30 kalendářních dní na vyřízení.
Kupující má právo požadovat:
Kupující má vždy právo požadovat slevu namísto jakéhokoli jiného nároku vyplývajícího z vadného plnění prodávajícího. Dostaneli kupující na nějakou vadu slevu, nelze poté tuto vadu již reklamovat.
V případě opakovaného výskytu odstranitelné vady po opravě nebo pro větší počet vad může kupující požadovat dodání nové věci nebo výměnu součásti nebo odstoupit od smlouvy. Pokud žádné z těchto práv neuplatní, může požadovat přiměřenou slevu.
Při nesplnění reklamačních podmínek a nedodržení postupů reklamace podle tohoto reklamačního řádu nebude reklamace uznána. V takovém případě je prodávající oprávněn požadovat od kupujícího náhradu účelně vynaložených nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly.
Postup při reklamaci:
Prodávající reklamaci vyřídí co nejrychleji v závislosti na povaze reklamované vady, obvykle do 30 dnů od převzetí zboží prodávajícím.
Česká obchodní inspekce (ČOI) je dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů pro oblast sporů mezi prodávajícím a spotřebitelem ze smluv o koupi zboží v obchodech společnosti ALL IS COMING s.r.o. Internetová stránka tohoto subjektu je https://adr.coi.cz/cs.