1) OBJEDNÁNÍ
Toto je moje první objednávka na www.naturalselection.cz, co potřebuji vědět?
- Vyberte produkty, které chcete objednat a dokončete celý proces objednávky. Objednávat můžete jako host, nebo si u nás můžete vytvořit účet a uložit své adresy pro budoucí objednávky.
Jak si mohu prohlédnout minulé objednávky na www.naturalselection.cz?
- Pokud jste si objednali na www.naturalselection.cz a máte zákaznický účet, můžete se kdykoliv přihlásit a zobrazit historii objednávek.
Musím mít zákaznický účet, abych si mohl na e-shopu objednat?
- Pro objednání nemusíte mít zákaznický účet. Ačkoliv vytvořením zákaznického účtu získáte několik výhod, jako je bezpečné uložení vašich adres, abyste příště mohli objednat rychleji, a zobrazit svou historii objednávek.
Jak zjistím, že je moje objednávka zpracována?
- Téměř okamžitě dostanete e-mail, který vaši objednávku potvrdí. Pokud tento e-mail nedostanete, zkontrolujte nejprve složku spam a poté nás kontaktujte, abychom ověřili, jaká e-mailová adresa byla k vytvoření objednávky použita. Jakmile bude objednávka odeslána, obdržíte další e-mail s touto informací.
Kde najdu číslo své objednávky?
- Po objednání dostanete e-mail o přijetí objednávky, kde můžete najít její číslo a další informace.
Může mi někdo s objednáním pomoci?
- Samozřejmě! Potřebujete-li s objednávkou pomoci, kontaktujte náš zákaznický servis. Můžeme objednávku zadat místo vás a poslat vám odkaz ke konečné kontrole a jediné, co musíte udělat, je provést platbu.
Je objednání z e-shopu Natural Selection bezpečné?
- Ano. Používáme Shopify, službu elektronického obchodování světové úrovně, abychom zajistili, že všechny informace přijaté od zákazníků jsou zabezpečeny.
Mohu dostat ke své objednávce fakturu?
- Faktura bude automaticky přiložena přímo k vaší objednávce.
Mohu svou objednávku změnit?
- Po objednání již obsah objednávky měnit nelze. Objednávku je možné pouze zrušit a vytvořit novou.
- Změna doručovací adresy je možná, dokud zásilka není odeslána.
Mohu svou objednávku zrušit?
- Pokud ještě objednávka nebyla odeslána, je možné ji zrušit. Požadavek na zrušení nám zašlete e-mailem společně s číslem objednávky, o kterou se jedná. Zrušení objednávky spustí automaticky vrácení peněz stejnou platební metodou, jakou byly přijaty.
- Pokud ale změníte názor až po odeslání zásilky, zboží můžete vrátit. Návod na vrácení zboží naleznete na formuláři o vrácení, který najdete přiložen ke každé objednávce.
2) ODESLÁNÍ A DORUČENÍ
Jak mohu zjistit stav své objednávky?
- Jakmile zadáte objednávku, obvykle ji během 2-4 dní zpracujeme. Poté obdržíte e-mail s potvrzením o odeslání objednávky a odkazem na sledování zásilky.
Jaká je doba doručení a cena?
- Pro objednávky nad 3000 Kč je doručení zdarma.
- Cena doručení pro objednávky s hodnotou nižší než 3000 Kč.
- Doručení na adresu v České republice trvá obvykle 2 – 4 pracovní dny od doby, kdy byla zásilka předána našemu smluvnímu dopravci.
- Objednávky jsou odesílány pouze v pracovní dny. Pracovními dny se rozumí pondělí až pátek s výjimkou státních svátků v České republice. Pokud budeme mít potíže se zpracováním vaší objednávky, dáme vám vědět co nejdříve po zjištění tohoto problému.
Doručujete do P. O. Boxů?
- Do P. O. Boxů bohužel nedodáváme, vyberte si, prosím, některou z poboček Zásilkovny.
Mohu si objednat přes e-shop a svou objednávku vyzvednout v obchodě Natural Selection?
-
Ano, v naší kamenné prodejně na Praha 5 (Preslova 2) je k dispozici možnost osobního odběru.
3) PLATBA
V jaké měně mohu nakupovat?
- Všechny platby jsou možné pouze v českých korunách.
Jaké typy plateb akceptujete?
- Přijímáme platby kartami Visa, Visa Election, MasterCard, Maestro a platby Apple Pay přes integrovanou platební metodu Stripe.
- MojePlatba (Komerční banka), ePlatby (Raiffeisen Bank), MPeníze (Mbank), FIO (Fio banka), Platba 24 (Česká spořitelna) jsou možné přes platební bránu GoPay.
- Přes PayPal můžete platit kartami Visa a MasterCard.
- Dále můžete zaplatit také pomocí dárkového poukazu.
- Nejsme schopni rozdělit platbu mezi více platebních karet, ale je možné zaplatit část hodnoty pomocí dárkového poukazu a zbytek platební kartou.
Mohu mít odlišnou fakturační a doručovací adresu?
- Ano, vaše doručovací a fakturační adresa se může lišit.
4) VÝMĚNA
Je možné zboží vyměnit?
- Ne, bohužel momentálně výměnu zboží neprovádíme. Pokud chcete jinou velikost nebo barvu, vytvořte, prosím, novou objednávku a původní zboží vraťte dle návodu.