Doprava ZDARMA nad 3000 Kč. Vrácení a případná výměna je na nás.

0

Váš košík je prázdný

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

1) OBJEDNÁNÍ

Toto je moje první objednávka na www.naturalselection.cz, co potřebuji vědět?

  • Vyberte produkty, které chcete objednat a dokončete celý proces objednávky. Objednávat můžete jako host, nebo si u nás můžete vytvořit účet a uložit své adresy pro budoucí objednávky.

Jak si mohu prohlédnout minulé objednávky na www.naturalselection.cz?

  • Pokud jste si objednali na www.naturalselection.cz a máte zákaznický účet, můžete se kdykoliv přihlásit a zobrazit historii objednávek.

Musím mít zákaznický účet, abych si mohl na e-shopu objednat?

  • Pro objednání nemusíte mít zákaznický účet. Ačkoliv vytvořením zákaznického účtu získáte několik výhod, jako je bezpečné uložení vašich adres, abyste příště mohli objednat rychleji, a zobrazit svou historii objednávek.

Jak zjistím, že je moje objednávka zpracována?

  • Téměř okamžitě dostanete e-mail, který vaši objednávku potvrdí. Pokud tento e-mail nedostanete, zkontrolujte nejprve složku spam a poté nás kontaktujte, abychom ověřili, jaká e-mailová adresa byla k vytvoření objednávky použita. Jakmile bude objednávka odeslána, obdržíte další e-mail s touto informací.

Kde najdu číslo své objednávky?

  • Po objednání dostanete e-mail o přijetí objednávky, kde můžete najít její číslo a další informace.

Může mi někdo s objednáním pomoci?

  • Samozřejmě! Potřebujete-li s objednávkou pomoci, kontaktujte náš zákaznický servis. Můžeme objednávku zadat místo vás a poslat vám odkaz ke konečné kontrole a jediné, co musíte udělat, je provést platbu.

Je objednání z e-shopu Natural Selection bezpečné?

  • Ano. Používáme Shopify, službu elektronického obchodování světové úrovně, abychom zajistili, že všechny informace přijaté od zákazníků jsou zabezpečeny.

Mohu dostat ke své objednávce fakturu?

  • Faktura bude automaticky přiložena přímo k vaší objednávce, případně zaslána na Vaši emailovou adresu.

Mohu svou objednávku změnit?

  • Po objednání již obsah objednávky měnit nelze. Objednávku je možné pouze zrušit a vytvořit novou.
  • Změna doručovací adresy je možná, dokud zásilka není odeslána.

Mohu svou objednávku zrušit?

  • Pokud ještě objednávka nebyla odeslána, je možné ji zrušit. Požadavek na zrušení nám zašlete e-mailem společně s číslem objednávky, o kterou se jedná. Zrušení objednávky spustí automaticky vrácení peněz stejnou platební metodou, jakou byly přijaty.
  • Pokud ale změníte názor až po odeslání zásilky, zboží můžete vrátit. Návod na vrácení zboží naleznete na formuláři o vrácení, který najdete přiložen ke každé objednávce.

2) ODESLÁNÍ A DORUČENÍ

Jak mohu zjistit stav své objednávky?

  • Jakmile zadáte objednávku, obvykle ji během 2-4 dní zpracujeme. Poté obdržíte e-mail s potvrzením o odeslání objednávky a odkazem na sledování zásilky.

Jaká je doba doručení a cena?

  • Pro objednávky nad 3000 Kč je doručení zdarma.
  • Cena doručení pro objednávky s hodnotou nižší než 3000 Kč.
  • Doručení na adresu v České republice trvá obvykle 2 – 4 pracovní dny od doby, kdy byla zásilka předána našemu smluvnímu dopravci.
  • Objednávky jsou odesílány pouze v pracovní dny. Pracovními dny se rozumí pondělí až pátek s výjimkou státních svátků v České republice. Pokud budeme mít potíže se zpracováním vaší objednávky, dáme vám vědět co nejdříve po zjištění tohoto problému.

    Doručujete do P. O. Boxů?

    • Do P. O. Boxů bohužel nedodáváme, vyberte si, prosím, některou z poboček Zásilkovny.

    Mohu si objednat přes e-shop a svou objednávku vyzvednout v obchodě Natural Selection?

    • Ne, to bohužel nelze. Naši kamennou prodejnu jsme uzavřeli.

    3) PLATBA

    V jaké měně mohu nakupovat?

    • Všechny platby jsou možné pouze v českých korunách.

    Jaké typy plateb akceptujete?

    • Přijímáme platby kartami Visa, Visa Election, MasterCard, Maestro a platby Apple Pay přes integrovanou platební metodu Stripe.
    • MojePlatba (Komerční banka), ePlatby (Raiffeisen Bank), MPeníze (Mbank), FIO (Fio banka), Platba 24 (Česká spořitelna) jsou možné přes platební bránu GoPay.
    • Přes PayPal můžete platit kartami Visa a MasterCard.
    • Dále můžete zaplatit také pomocí dárkového poukazu.
    • Nejsme schopni rozdělit platbu mezi více platebních karet, ale je možné zaplatit část hodnoty pomocí dárkového poukazu a zbytek platební kartou.

    Mohu mít odlišnou fakturační a doručovací adresu?

    • Ano, vaše doručovací a fakturační adresa se může lišit.

    4) VÝMĚNA

    Je možné zboží vyměnit?

    • Ne, bohužel momentálně výměnu zboží neprovádíme. Pokud chcete jinou velikost nebo barvu, vytvořte, prosím, novou objednávku a původní zboží vraťte dle návodu.